SERVİS KULLANIM ŞARTLARI
Hesap Ayarları / E-posta adresi
Hesabınız ödeme işlemi tahsil edildikten sonra aktif edilir. Hesabınızdaki e-posta adresinizin
geçerli olup olmaması tamamen sizin tercihinize kalmıştır. Eğer herhangi bir şikayet durumu
olursa veya sizinle iletişim kurmamız gerekirse müşteri panelinizdeki öncelikli (primary) e-posta
adresinizi kullanarak sizinle iletişim kuracağız. Bu sebeple e-posta adresinizi doğru bir şekilde
girmeniz, düzenli bir şekilde kontrol etmeniz sizin çıkarınızadır. Yanlış iletişim bilgileri girmeniz
hesabınızın kapatılması gibi kötü sonuçlara sebep olabilir.
Taşınma
Transfer ekibimiz sizin Nixcon’a taşınma süreciniz boyunca maksimum çaba gösterir. Transfer
işlemi sadece kullanıcılara kolaylık sağlanması için sunulan ücretsiz bir hizmettir. Nixcon,
taşınma işleminin mümkün olup olmadığının ve herhangi bir zaman içerisinde
tamamlanacağının garantisini veremez. Her barındırma(hosting) firması farklı düzenlenmiştir ve
bazı barındırma platformları verileri uyumsuz veya kişiye özel saklamaktadır. Bu da taşınma
işlemini uygunsuz veya oldukça zor bir hale sokabilir. Yapabileceğimizin en iyisini yapacağız,
fakat bazı durumlarda sizin taşınma işleminize yardımcı olamayacağımızı da belirtmek isteriz.
Şu anda sadece aynı kontrol panelleri arasında taşıma hizmeti sunmaktayız. Ücretsiz taşınabilen
site adedi 10 ve site başına maksimum 2 Gbyte boyut olabilecek şekilde belirlenmiştir. Eğer
taşınacak site sayısı 10 adetten fazla ise lütfen fiyat bilgisi isteyiniz.
Ücretsiz taşınma servisi sadece üyeliğinizin başlangıç tarihinden itibaren 15 günlük bir süreyi
kapsar.
Nixcon, merkezi dns yapısı kullanmaktadır. Bu sebeple herhangi bir sunucumuzdan, bir başka
sunucumuza taşıma yaptığınızda kullanmadığınız hesabı silmeniz gerekmektedir, çünkü bir web
sitesi iki farklı sunucuda çalışmamaktadır. Eğer siz gerekli müdahalede bulunup kullanmadığınız
hesabı silmezseniz, teknik ekibimiz yaptığı kontroller esnasında web sitenizin aktif olmadığı
sunucudaki hosting hesabını sizin yerinize silebilir.
İçerik
Nixcon tarafından sağlanan bütün hizmetler yasal amaçla kullanılmalıdır. Nixcon, Türkiye
Cumhuriyeti Kanunlarını kabul eder. Nixcon sunucularında sunumu yapılan hiçbir yazılı, sesli ya
da görsel içerik, materyal Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına aykırı olamaz. Aksi taktirde
doğan/doğacak olan tüm maddi ve manevi sorumluluklar müşteriye aittir. Servis sağlayıcı
Nixcon yükümlü değildir.
Müşteriler, Nixcon’ı sunduğu hizmetlerden dolayı zarar görecek bir duruma sokmayacağının
garantisini verir.
Servislerimizde, ticari marka veya telif hakları çiğnenmesi yasaklanmıştır. Bu, izinsiz müzik
kopyalama, kitap, fotoğraf veya herhangi bir telif hakkı içeren her işlemi kapsar. Herhangi bir
ticari marka hizmetlerinin sahte halini satmak, hesabınızın derhal silinmesi ile sonuçlanır. Bu
kuralları ihlal eden, telif haklarını ihlal eden herhangi bir hesap tespit edildiğinde hesap
dondurulur veya tamamen silinir. Eğer telif haklarınızın veya marka haklarınızın çiğnendiğini
düşünüyorsanız abuse@nixcon.com.tr adresine gerekli bilgiyi e-posta olarak ulaştırabilirsiniz. Eğer
söz konusu olan lisans ise, gerekli dokümantasyona ihtiyaç duyabiliriz.
Paylaşımlı barındırma hizmetini (shared hosting) yedek veya depo olarak kullanmak yasaktır,
Müşteri "FTP” alanında sadece kontrol panel yedeği sıkıştırılmış (.tar.gz, .rar, .zip vs.) formatta
ve maksimum 2 gbyte boyutunda 1 adet bulunabilir. Lütfen yedeklerinizin yedeğini almayınız.
(2Gbyte’ı aşan yedekler müşteriye herhangi bir bilgi verilmeden silinir.)
Aşağıda Paylaşımlı(Shared) veya Reseller hizmetinde yasaklanan materyallerin örneklerini
bulabilirsiniz:
* Toplistler
* Adult ve Pornografi içeren siteler
* IRC Betikleri / Botlar
* Proxy Betikleri / Anonymizers
* İzinsiz yazılım / warez
* İmaj barındırma betikleri (Photobucket veya Tinypic benzeri)
* Autosurf/PTC/PTS/PPC siteleri
* IP tarayıcıları (IP Scanner)
* Bruteforce programları/betikleri/uygulamaları
* E-posta bombalama / spam betikleri
* Dosya barındırma / yansı betikler. (rapidshare benzeri)
* Video dağıtımı (youtube.com benzeri betikler)
* Escrow/banka benzeri siteler
* HYIP vb. siteler
* Yatırım siteleri (FOREX , E-gold Exchange, Second Life/Linden Exchange, Ponzi, MLM /
Pyramid Scheme)
* Yasal dağıtım hakkına sahip olmadan herhangi bir materyalin satışını yapmak
* Prime Bank Programları
* Loto oyunları siteleri
* MUD/RPG veya PPBG’ler
* Nefret içeren / ırkçı / rahatsızlık veren siteler
* Hacker odaklı siteler / arşivler / programlar
* Yasadışı aktiviteleri organize eden siteler
* Yasadışı, telif hakkı gerektiren bağlantı içeren (warez) forumlar/web sayfaları
* Metin2, Knight Online tarzı oyun siteleri
* Twitter, Facebook gibi sosyal medyadan takipçi çekme uygulamaları
* Mailer Pro vb.
Nixcon servisleri, ilgili tüm ekipmanlar, ağ ve ağ cihazları, sadece müşterinin kullanımı için
yetkilendirilmiştir. Nixcon, yeri geldiği zaman yasal konular için, müşterinin yetkili kullanım
yapıp yapmadığını kontrol etmek için, sistem yönetimi için, yetkisiz kullanımı önlemek için,
güvenlik prosedürlerini kontrol etmek için ve operasyonel güvenlik için sunduğu servisleri
monitörleyebilir. Bu monitörleme işlemi esnasında, bilgiler incelenebilir, kaydedilebilir veya
kopyalanabilir. Nixcon servislerini kullanarak bu monitörleme işlemini kabul etmiş oluyorsunuz.
Nixcon, kullanılan hizmeti reddetme hakkını saklı tutar. Sunulan servisin kullanımına müdahale
etmek tamamen Nixcon denetimindedir. Örneğin tehdit içeren, telif haklarını ihlal eden içerik
barındıran siteler sunucularımızdan uyarı yapılmaksızın silinebilirler. Bu ve benzeri durumlarda
Şikayet departmanımız sizinle iletişim kurar, (telefon veya e-posta yolu ile) eğer 48 saat
içerisinde herhangi bir sonuç alınamazsa hesabınız dondurulabilir veya silinebilir.
Eğer sitenizin kabul edilebilir bir içeriğe sahip olup olmadığı konusunda kuşkularınız varsa,
çekinmeden abuse@nixcon.com.tr adresine e-posta gönderip detaylı bilgi alabilirsiniz. Sizlere
yardımcı olmaktan mutluluk duyarız!
Bayi/Reseller kullanıcıları için: Benzer koşullar oluştuğu zaman hesaplar dondurulur ve bu konu
hakkında reseller sahibine hesabın silinmesi için mesaj gönderilir. Birden fazla benzer ihlallerin
yaşanması durumunda, Nixcon reseller hesabınızı dondurabilir veya iptal edebilir.
Direkt müşteriler için: Hesabınız herhangi bir mesaj göndermeksizin sunucularımızdan silinir.
Yukarıda belirtilen durum oluştuğu zaman Nixcon yetkili mercilere gerekli bilgileri raporlar.
Hesabınızda kullandığınız betiklerin(script) / programların güvenli olması, dosya izinlerinin
doğru ayarlanması tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Kullanıcılar, hesaplarında oluşan
değişikliklerin hepsinden sorumludurlar. Bu sisteme giriş yaparken kullandığınız kullanıcı adı ve
şifreyi de kapsar. Güvenliğiniz için şifrenizin zor olmasına dikkat etmelisiniz. Eğer zayıf şifre
kullanırsanız (123456 gibi), hesabınız siz zor bir şifre kullanmayı kabul edene kadar
dondurulabilir. Hesap kontrolü işlemi esnasında şifrenizin zayıf olduğu tespit edilirse, şifrenizi
değiştirmeniz/güncellemeniz için size mesaj göndereceğiz.
Spam İçin Sıfır Tolerans!
İstenmeyen e-postalar için herhangi bir tolerans göstermiyoruz. Spam yapan kullanıcıların
hesapları herhangi bir uyarı mesajı gönderilmeksizin silinecektir.
Spam yapanlar Nixcon sunucularında barınamazlar. Bu yasak sadece fax, anlık mesajlaşma
veya Usenet/Newsgroup kategorilerini kapsamaz.
Nixcon, gerekli gördüğünde herhangi bir web sayfası, hesabı, veritabanı veya diğer bileşenler
üzerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Müşteri, paylaşımlı hosting servisleri üzerinden sitesinde bulunan üyelere veya herhangi bir
eposta listesine, kullanıcılarından onay almış olsun veya olmasın, bildiri, tanıtım, duyuru v.b
isimler altında toplu eposta gönderimi yapamaz.
Tüm paylaşımlı sunucularımızda (Bireysel hosting, Kurumsal Hosting, SEO Hosting, Reseller
Hosting gibi) php mail fonksiyonu güvenlik gerekçesiyle kapalıdır. Nixcon, sadece SMTP
protokolü üzerinden güvenli e-posta gönderimine izin vermektedir.
Paylaşımlı IP Kullanım Koşulları
Özel IP adresi satın almayan hosting ve reseller müşterilerimiz paylaşımlı IP adresi
kullanmaktadır. Paylaşımlı IP adreslerinde oluşabilecek blacklist problemlerinde Nixcon sorumlu
tutulamaz.
Blacklist'e giren IP adresleri için öncelikle blacklistten çıkması için gerekli düzenlemeler ve
başvurular yapılır.
IP adreslerinin blackliste girmesine sebep olan müşteri hesapları herhangi bir bildirimde
bulunulmadan sistemden silinir ve site yedekleri müşteriye teslim edilir. Müşteri bu durumda
herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
Ödeme Bilgileri
Nixcon’dan aldığınız herhangi bir hizmetin ödemesini yapmakla yükümlüsünüz. Ödemesi yapılan
hizmetin sağlanma süreci bitimine kadar Nixcon hizmetin sürekliliğini garanti eder. Sipariş
ettiğiniz hizmetin kullanımını iptal ettirmek için bizi uyarmadığınız sürece veya size temin
ettiğimiz hizmetin tamamını kullandığınız sürece ödemenizi yapmakla yükümlüsünüz.
Hizmet iptalleri hakkında detaylı bilgi edinmek için muhasebe@nixcon.com.tr adresine e-posta
gönderebilirsiniz.
Nixcon müşterisi olarak müşteri bilgilerinizi doğru girmek, ödemelerinizi zamanında yapmak
tamamen sizin sorumluluğunuzdadır. Nixcon, fatura oluşma tarihinden itibaren verilerinizi 10
gün boyunca saklayacağının garantisini verir. 10 gün boyunca faturanızı ödemezseniz hesabınız
dondurulabilir veya silinebilir. Ödemelerinizde gecikme yaşanacaksa, hesabınızın
dondurulmaması veya silinmemesi için bizimle iletişim kurarak bu konu hakkında bilgi sahibi
olmamızı sağlamanızı isteriz.
Ödemelerinizi Banka Havalesi, Paypal, Kredi Kartı veya Mobil Ödeme aracılığıyla yapabilirsiniz.
Ödemeler konusunda sormak istediğiniz herhangi bir soru varsa satis@nixcon.com.tr adresine eposta olarak gönderebilir veya +90850 855 55 99 telefon numarası aracılığıyla bizi
arayabilirsiniz.
Nixcon, istediği zaman ödeme miktarı ve hizmet bedeli üzerinde değişiklik yapma hakkını saklı
tutar.
Yedekleme ve Veri Kaybı
Yedek almak tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Yedekleme servisimiz sadece sağlamış
olduğumuz ücretsiz bir güvenlik servisidir. Nixcon, yaşamış olduğunuz herhangi bir veri/dosya
kaybından sorumlu değildir. Bu sözleşme ile dosyalarınız üzerinde tüm haklara sahip
olduğunuzu kabul etmektesiniz.
İptaller ve Geri Ödemeler
Nixcon, kullanıcı hesaplarını herhangi bir uyarı yollamaksızın sözleşme ihlallerinde kapatma ve
dondurma hakkını saklı tutar.
Müşteriler istedikleri zaman müşteri alanından ilgili hizmet için iptal talebinde bulunabilirler.
Hizmet iptali hakkında detaylı bilgi için info@nixcon.com.tr adresine e-posta gönderebilir veya
+90850 855 55 99 numaralı telefon aracılığıyla bizlere ulaşabilirsiniz. Nixcon, herhangi bir
memnuniyetsizlik halinde 7 gün içerisinde size geri ödeme yapabilir.
Kaynak Kullanımı
Kullanıcılar aşağıda belirtilenleri yapamazlar:
* Sistem kaynaklarının 90 saniyeden fazla satın alınan hizmette belirtilen veya daha yüksek
bir oranda tüketilmesi
* Stand-alone statüsüne giren, sunucu taraflı uygulamaların kullanımı (Örneğin IRCD
barındırmak gibi.)
* Herhangi bir tipte web örümceği veya sitelerin indekslenmesini sağlayan botların kullanımı
paylaşımlı barındırma(shared hosting) hizmetinde yasaktır. (Örneğin Google Cash / AdSpy)
* Internet Relay Chat (IRC) ağına benzer herhangi bir yazılım kullanmak
* Herhangi bir bit torrent uygulaması çalıştırmak yasaktır. Torrent için yasal dağıtım yapıyor
olabilirsiniz, fakat bunu paylaşımlı barındırma hizmeti (shared hosting) üzerinde
barındıramazsınız.
* Herhangi bir dosya paylaşım/peer-to-peer katılımı içerisinde olamazsınız,
* Herhangi bir oyun sunucusu çalıştıramazsınız. (half life, counter strike, battlefield1942 gibi)
* PHP’nin include fonksiyonunu kullanarak herhangi bir yerel dosyayı içe alırken
“http://www.alanadınız.com/include.php” yerine include(“include.php”) şeklinde kullanmalısınız.
* Maksimum veritabanı boyutları, cron girdileri, işlemci, dosya sayısı, e-posta gönderimi v.b
hizmete özel olarak belirlenmiş olan limitler ilgili hizmetlerin satış sayfasında açıklamalı olarak
belirtilmiştir. Bu limitler haricinde kullanım yapan hesaplar tespit edildiğinde, yapılan aşımın
niteliğine göre ilgili hizmeti askıya alma, aşım yapmayı engelleme v.b işlemler uygulanabilir. Bu
uygulamalar müşteri bilgisi dahilinde veya haricinde yapılabilir.
* Bireysel, seo, hazır site ve reseller hosting hizmetleri için 500mb, kurumsal ve yüksek cpu
hosting hizmetleri için ise tek bir dosya 750mb boyutu aşamaz.
Kaynak Kullanımı - INODE'lar
Bireysel, seo, hazır site ve reseller hosting hizmetleri için maksimum inode sayısı 250.000,
kurumsal ve yüksek cpu hosting hizmetleri için 400.000 olarak belirlenmiştir. Sistem,
müşterilerin bu inode sayılarını aşmasına izin vermez, inode sayınız limite takıldığında herhangi
bir email alamaz, web sitenize herhangi bir dosya yükleyemezsiniz. Bu yüzden inode sayınızı
kontrol paneli ekranınızdan takip etmeniz önem taşır. Bireysel, seo, hazır site ve reseller
hosting için 50.000 inode veya 4 Gbyte, kurumsal ve yüksek cpu hosting hizmetleri için 75.000
inode veya 6gb dosya boyutu limitini aşan hizmetler, yedekleme servisi ortalama kullanımı
sabitleyebilmek için otomatik olarak yedekleme servisinden devre dışı bırakılır, aşım yapan
sitenin herhangi bir yedeği sistem tarafından alınmaz. Her dosya (web sayfası, imaj, e-posta,
log dosyası, klasör v.b) 1 inode kullanır.
Kullanım limitini çok fazla aşmayan kullanıcıların hesaplarını dondurmaktan hoşlanmıyoruz;
fakat, sıkça büyük ebatlarda dosya oluşturan ve silen, yüz binlerce dosya oluşturan veya
sistemin zarar görmesine sebep olan kullanıcıların hesaplarını inceliyor ve/veya donduruyoruz.
Eposta Limiti
Paylaşımlı barındırma hizmetleri saatlik gönderim limitine tabidir. Bireysel, reseller ve seo
hosting hizmetleri altında bulunan hosting hesapları saatlik 100, kurumsal hosting hesapları
saatlik 400 adet mail gönderebilirler.
Bireysel, reseller ve seo hosting hizmetlerinde bulunan her bir hosting hesabı aylık bazda
toplam 4000, kurumsal hosting hizmetlerinde bulunan her bir hosting hesabı aylık bazda toplam
8000 email gönderebilir. Bu limitlerden fazlasına ihtiyacınız varsa lütfen satış ekibimiz ile
iletişime geçiniz.
Paylaşımlı hosting hizmetlerinde, bir e-posta hesabının maksimum boyutu 1 GByte ile
sınırlandırılmıştır. 1Gbyte boyutunu aşan e-posta hesapları gelen posta trafiğine kapatılır, yeni
e-postalar hiç bir şekilde ilgili hesaba ulaşmaz. Müşteriler e-posta hesaplarının boyutlarını
kontrol panelleri aracılığı ile görüntüleyebilir. Bu limit Kurumsal Hosting hesaplarında 4 Gbyte
olarak tanımlanmıştır.
Yedek Limiti
Bireysel, seo, hazır site ve reseller hosting için 50.000 inode veya 4 Gbyte, kurumsal ve yüksek
cpu hosting hizmetleri için 75.000 inode veya 6gb dosya boyutu limitini aşan
hizmetler, yedekleme servisi ortalama kullanımı sabitleyebilmek için otomatik olarak
yedekleme servisinden devre dışı bırakılır. Bütün verilerin herhangi bir donanımsal sorun
oluştuğunda kayba uğramaması için Nixcon bazı hizmetlerinde günlük, haftalık ve aylık olmak
üzere yedek alır. Bu yedekler kullanıcıların kullanımı için değil, herhangi bir teknik problem
çıktığında verilerin kaybolmaması içindir.
Trafik Kullanımı
Satın aldığınız pakete göre belli bir trafik limitine sahip olacaksınız. Bu limitin
doldurulması/aşılması durumunda, satın alınan hizmet/hizmetler bir sonraki aya kadar veya
daha fazla trafik satın alınana kadar otomatik olarak askıya alınabilir. Kullanılan trafiğin takibi
size aittir. Kullanılmayan trafik bir sonraki aya aktarılamaz. Paket haricinde ek olarak satın
aldığınız trafiğin üzerinde yapılan kullanımlar sonraki ay faturalandırılacaktır ve bu ücreti, itiraz
etmeksizin, talep edilen süre içerisinde ödeyeceğinizi kabul ediyorsunuz. Limitsiz trafikli hosting
kullanan müşterilerimiz için ise; kaynak kullanımlarını aşmadıkları ve aldıkları paketin
sözleşmesinde bulunan şartlara uydukları sürece trafikten dolayı hesapları dondurulmayacak ya
da silinmeyecektir. Limitsiz trafikli web hosting paketlerinde bant genişliği sadece hizmet satın
aldığınız siteniz için limitsizdir. Başka sitelere trafik kullandıramazsınız.
Geri Ödeme Garantisi
İadesi yapılamayacak ürün ve hizmetler iade politikamızda belirtilmiştir. Nixcon'ın sağlamış
olduğu bütün reseller ve paylaşımlı barındırma hizmeti paketleri 7 gün geri ödeme garantisi
kapsamındadır. Unutmayın, bu 7 gün geri ödeme garantisi sadece paylaşımlı veya reseller
paketi kullanan müşteriler içindir. Sunucu kiralama, alan adı kaydı, yönetimsel masraflar,
üçüncü parti firmalardan sağlanan hizmetler (lisans v.b), paket eklentileri gibi ek masrafları
kapsamaz. Daha detaylı bilgiye https://www.nixcon.com.tr/sozlesmeler.html adresindeki iade
politikasından ulaşabilirsiniz.
Uptime Garantisi
Paylaşımlı hosting ve Reseller sunucularımız 24 saat monitörlenmektedir, herhangi bir
sunucumuzda ortaya çıkacak kesinti durumunda, en kısa sürede müdahale etme garantisi
veriyoruz. Fakat, bu süre sunucularımızın bulunduğu datacenterın iş yoğunluğu ve sunucudaki
oluşabilecek problem ile doğru orantılı olarak uzayabilir. Paylaşımlı hosting ve Reseller hizmeti
kullanan müşterilerimize %98 uptime garantisi veriyoruz. Bu uptime süresi eğer belirli bir
rakamdan aşağıya düşerse müşterilerimizin memnuniyeti açısından kesinti süresinin 4 katı bir
oranla hizmet sürelerini uzatıyoruz.
Reseller: Müşteri Sorumluluğu
Reseller müşterileri kendi müşterilerine destek vermekle sorumludurlar. Nixcon, reseller
müşterilerinin müşterilerine herhangi bir destek hizmeti sağlamaz. Eğer reseller müşterimizin
müşterisi bizimle destek için iletişim kurarsa, destek hizmetini kimden ve nasıl alabileceği
konusunda kendisini ve sizi bilgilendireceğiz. Güvenlik konusu içeren destek talepleri sadece
reseller müşterisi tarafından yapılabilir. Ayrıca, reseller müşterileri kendi hesapları altında
bulunan müşterilerinin içeriklerinden ve davranışlarından da sorumludurlar. Nixcon kullanım
sözleşmesine aykırı herhangi bir durum tespit ettiğinde, sorumlu olarak reseller müşterisini
dikkate alır.
Önemli Not: Reseller hesabı altında bulunan müşterilerin siteleri erişilemez durumdayken
firmamıza reseller sahibi ile iletişim kuramadığını belirtirler ve firmamız reseller sahibine 4 iş
günü boyunca Nixcon müşteri hesabı altında bulunan bilgileri (cep veya sabit telefon, e-posta )
ile ulaşamaz ise, Nixcon marka bilinirliğine Müşteri’nin hizmet sağladığı kişiler tarafından
gelebilecek herhangi bir olumsuz izlenim oluşmaması için, gereken güvenlik ve sahiplik
doğrulamalarını yapıp reseller hizmeti altında bulunan hosting hizmetini ilgili kullanıcıya yeni bir
Nixcon hesabı oluşturmak suretiyle direk olarak aktarabilir, bu durumda reseller müşterisinin
herhangi bir hak ya da tazminat talep etme hakkı bulunmamaktadır.
Paylaşımlı Barındırma(Shared Hosting)
Paylaşımlı barındırma hizmeti kullanan kullanıcılar barındırma hizmeti sunamazlar. Eğer
barındırma hizmeti sunmak istiyorsanız reseller hesabına veya paylaşımsız bir sunucu hizmetine
sahip olmalısınız.
Sanal ve Fiziksel Sunucular Hallında
Geçerli bir e-posta hesabına sahip olmak, kişisel bilgilerin Nixcon müşteri hesabı üzerinde
güncel ve doğru olması ile sunucuya erişebilecek yetkili şifrelerin güvenliğini sağlamak
tamamen müşterinin sorumluluğundadır. Nixcon, sunucular için herhangi bir yedekleme işlemi
yapmaz, yedekleme işlemlerini yönetmek ve oluşturmak tamamen müşterinin
sorumluluğundadır. Eğer isterseniz yedekleme sistemi için ek hard disk veya yedekleme hizmeti
satın alabilir ve yedeklerinizi yönetebilirsiniz, bu size önerebileceğimiz en basit çözümdür. Eğer
ikinci bir hard diske veya yedekleme çözümüne ihtiyaç duyarsanız satis@nixcon.com.tr e-posta
adresi üzerinden iletişim kurabilirsiniz. Paylaşımlı hosting kuralları sunucu hizmetleri için geçerli
değildir. Aksi belirtilmedikçe veya yedekleme hizmeti satın alınmadıkça sunucu hizmetlerinin
yedeklemesi yapılmaz, verilerin güvenliği müşteri sorumluluğundadır.